علاقه مندی (0)
0
با ما تماس بگیرید
021-66415459-60
0

مدیریت کیفیت در ورزش ( با رویکرد سروکورال و QFD)

موجود در انبار
----_1289565619 مدیریت کیفیت در ورزش ( با رویکرد سروکورال و QFD) - انتشارات علم و دانشعلم و دانش
قیمت برای شما: 90,000 تومان

مشخصات محصول انتخابی شما

  • shipped مدیریت کیفیت در ورزش ( با رویکرد سروکورال و QFD) - انتشارات علم و دانش حمل و نقل رایگان
  • refund مدیریت کیفیت در ورزش ( با رویکرد سروکورال و QFD) - انتشارات علم و دانش 100% تضمین بازگشت پول
  • customer-service مدیریت کیفیت در ورزش ( با رویکرد سروکورال و QFD) - انتشارات علم و دانش پشتیبانی آنلاین 24/7
  • refund مدیریت کیفیت در ورزش ( با رویکرد سروکورال و QFD) - انتشارات علم و دانش 100% تضمین بازگشت پول
  • customer-service مدیریت کیفیت در ورزش ( با رویکرد سروکورال و QFD) - انتشارات علم و دانش پشتیبانی آنلاین 24/7

معرفی اجمالی محصول

کتاب مدیریت کیفیت در ورزش ( با رویکرد سرکورال و QFD) نوشته ی حسین اکبری یزدی و مهرزاد حمیدی و سید نصرالله سجادی و محمد خبیری توسط انتشاراات علم و دانش به چاپ رسیده است.

 

درباره ی کتاب

امروزه ورزش به عنوان بزرگترین پدیده اجتماعی جهان شناخته می شود.درعصر حاضر به هیچ وجه نمی توان از اهمیت اثرات مستقیم و غیر مستقیم ورزش و تفریحات سالم در توسعه جوامع مختلف چشم پوشی کرد.صنعتی شدن ورزش و تفریحات سالم یکی از رویدادهای مهم قرن گذشته به شمار می رود.

کتاب حاضر، به بیان و بررسی مدیریت در ورزش می‌پردازد. در هر فصل ابتدا به بیان مبانی نظری و مفاهیم فصل پرداخته و سپس نمونه‌هایی از تحقیقات انجام شده آمده است. در فصل اول مفاهیم کیفیت و مشتری به‌صورت عام موردبررسی قرار گرفته‌اند. فصل دوم به بحث خدمات، تفاوت آن با کالاها، کیفیت خدمات و اهمیت و نقش آن در تأمین رضایت مشتریان و همچنین ویژگی‌های خاص صنعت ورزش که باعث شده به‌صورت جداگانه‌ای موردتوجه قرار گیرد، ارتباط دارد. در فصل سوم مدل‌های اندازه‌گیری و سنجش کیفیت خدمات معرفی شده‌اند. گسترش عملکرد کیفیت و پیاده‌سازی در لیگ برتر فوتبال به‌عنوان یک نمونه عملیاتی از موضوعات فصول بعدی هستند.

این کتاب می تواند مرجع آموزشی مفیدی جهت تدریس در دوره های تحصیلات تکمیلی گرایش های مختلف مدیریت و به خصوص مدیریت ورزشی باشد و برای محققین و دانشجویان در امر پژوهش و نگارش پایان نامه منبع موثری باشد.

لازم به ذکر است که این کتاب نخستین اثر از مجموعه کتب مدیریت ذر ورزش است.

سرفصل ها:

  • مفاهیم کیفیت و مشتری
  • ورزش و کمیت خدمات
  • مدل های اندازه گیری کیفیت خدمات در ورزش با تاکید بر فن کیفیت خدمات (سروکوال)
  • گسترش کیفیت عملکرد (QFD)
  • گسترش کیفیت عملکرد (QFD) در لیگ برتر فوتبال ایران (مطالعه موردی)
نمایش بیشتر
نمایش کمتر

مشخصات فنی

  • حسین اکبری یزدی, مهرزاد حمیدی, سید نصرالله سجادی, محمد خبیری
  • 210
  • شومیز
  • وزیری
  • 978-600-7136-63-8
  • علم و دانش
  • مدیریت کیفیت

لیست نظرات

تا کنون نظری ارسال نشده است.

شما هم می توانید درباره این کالا نظر بدهید

امتیاز:

محصولات مرتبط